جلسه هماهنگی ستاد پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در گوگان برگزار شد

برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در منطقه گوگان

صدای گوگان_ گوگان سسی، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی منطقه گوگان مقرر شد مراسم راهپیمایی جاماندگان از قافله عشق مانند سنوات قبل از ساعت ۱۰ صبح از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا مقبره زینب خاتون (س) دستجرد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی صدای گوگان_ گوگان سسی، عصر روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۲، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی منطقه گوگان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مردانی پور امام جمعه گوگان، حجت الاسلام قلی پور امام جماعت دستجرد و جمعی از مسئولان و معتمدین گوگان و دستجرد در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گوگان برگزار شد.

در این جلسه به انجام هماهنگی های لازم و ارائه خدمات و تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای جاماندگان این مراسم معنوی در‌ منطقه گوگان و همچنین نحوه اجرا و برپایی این مراسم اشاره شد.

در ادامه جلسه امام جمعه گوگان بر هماهنگی هر چه بیشتر میان دستگاههای نظارتی و اجرایی در برپایی موکب ها و خدمت رسانی در مسیر تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مردانی پور، گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در گوگان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۵ شهریور مصادف با اربعین حسینی از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گوگان آغاز می شود و تا مقبره زینب خاتون (س) روستای دستجرد ادامه دارد.

در این جلسه جناب سرگرد صادق نژاد و جناب سروان عربی فرماندهان نظامی و انتظامی، نوید اصغری عضو شورای اسلامی شهر گوگان، محسن وهابی دهیار و اعضای شورای اسلامی دستجرد و سایر حاضرین، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم معنوی و مذهبی مطرح کردند.

لازم به توضیح است، اعضای حاضر عموم مردم را برای شرکت در آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی دعوت کردند تا با حضور پرشور در این مراسم یک بار دیگر عشق و ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان و عزم خود را برای استقامت در مسیر نورانی شهیدان کربلا به نمایش بگذارند و آفریننده‌ حماسه‌ای دیگر از جنس ایثار و عشق به سید و سالار شهیدان باشند.

گفتنی است، همزمان با اربعین حسینی جاماندگان از قافله عشق از نقاط مختلف کشور خود را به آستان مقدس زینب خاتون (س) دستجرد می رساند تا ضمن برپایی شور حسینی و تسلیت به حضرت زینب سلام الله علیها داغدار بزرگ این روز، پرچم آزادگی و حریت امام حسین علیه السلام را زنده نگه دارند.