ره گشایید که مهمان داریم؛ شهید گمنام سلام...

آذربایجان شرقی میزبان ۵ لاله با نام و نشان زهرایی

صدای گوگان، پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسئولان وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای گوگان، بعد از استقبال رسمی از این شهدا مراسم سینه زنی و استقبال از گلگون کفنان دوران دفاع مقدس در حسینیه سپاه عاشورا برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: این شهدا تا ۲۳ آذر در شهر‌های مختلف استان مهمان مردم انقلابی این خطه از کشورمان و در روز ۲۳ آذر در کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مهمانان ویژه هستند.
پیکر مطهر این شهیدان گمنام در ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از میدان شهدای تبریز تشییع به شهر‌های محل خاکسپاری اعزام می‌شود.

دریادار عباسی افزود: پیکر یکی از شهدای گمنام در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز آرام می‌گیرد، پیکر یکی دیگر هم در شهر تیمورلوی بخش گوگان شهرستان آذرشهر به خاک سپرده می شود، پیکر شهید گمنام دیگری در بخش ترک شهرستان میانه، پیکر یکی از این شهدا در شهاب الدین شهرستان اهر و پیکر شهید دیگر هم در پادگان فرماندهی پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در مراغه به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است: هفته پیش رو کشورمان میزبان ۲۸۰ شهید گمنام است که از این تعداد پیکر مطهر ۱۰۰ شهید گمنام در تهران و ۱۸۰ شهید گمنام در دیگر استانها تشییع می شود.