«علی فیروزیان» رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بخش گوگان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش گوگان معارفه شد

صدای گوگان_ گوگان سسی، مراسم معارفه «علی فیروزیان» رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بخش گوگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای گوگان_ گوگان سسی، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۷ دی ماه سال ۱۴۰۲، مراسم معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گوگان با حضور احد نصیری بخشدار گوگان و حسن اللهیارپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در محل بخشداری گوگان برگزار شد.

بخشدار گوگان مدیریت در حوزه ورزش را بسیار خطیر و پر مسئولیت خواند و اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش های متدوال توسعه هر جامعه ورزش است از این رو باید به ورزش به عنوان پایه و اساس توسعه و سلامتی توجه ویژه شود.

نصیری اضافه کرد: ورزشکاران به ویژه ورزشکاران در رده سنی نونهالان در هر رشته ورزشی به نوعی سرمایه های هر مملکتی محسوب می شوند به همین جهت امروزه ورزش های پایه بطور ویژه باید مورد توجه واقع گردد.

وی با عنوان اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم این منطقه بتوانند از امکانات موجود ورزشی به خوبی بهره مند شوند، گفت: همگان باید در راستای توسعه جامعه ورزشی منطقه گوگان یکدل باشیم و مباحث جدی در راستای رسیدگی و رفع مشکلات و چالش ها باید مورد بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول در پایان از زحمات کامبیز طهماسبی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گوگان قدردانی و برای علی فیروزیان سکاندار جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است: در پایان این مراسم حکم علی فیروزیان به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گوگان توسط بخشدار گوگان به وی اعطا گردید.

لازم به توضیح است: کامبیز طهماسبی رئیس سابق این اداره آذرماه امسال به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان منصوب شد.

ناگفته نماند: بخشدار گوگان به عنوان بالاترین مقام مسئول و نماینده دولت در بخش گوگان به دفعات مکرر پیگیری‌های لازم را جهت انتصاب رئیس اداره ورزش و جوانان گوگان انجام داده بود که سرانجام بعد از چندین ماه بلاتکلیفی این اداره رئیس جدید خود را شناخت.