مسائل و مشکلات بخش گوگان مورد بررسی قرار گرفت

نشست هم‌اندیشی معاونین فرماندار با بخشدار گوگان و بررسی مشکلات بخش گوگان

صدای گوگان_ گوگان سسی: در جلسه نشست هم اندیشی معاونین فرماندار شهرستان آذرشهر با بخشدار گوگان گوگان مشکلات و مسائل این بخش، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای گوگان_گوگان سسی، جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات بخش گوگان باحضور علی نوایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و احد نصیری بخشدار گوگان به ریاست مهدی عادل نیائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آذرشهر در محل بخشداری گوگان برگزار شد.

بر اساس این گزارش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ضمن تقدیر از تلاش های بخشدار گوگان و همکاری مردم شریف این بخش در حوزه های مختلف، مسئولیت را در خدمت مردم بودن برشمرد و اظهار کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول هستیم در این خصوص باید طبق قوانین این نظام به مردم و مافوق خود پاسخگو باشیم.

نیایی ادامه داد: اگر مدیری عملکرد بهتری داشته باشد و این عملکرد تبیین نشود به یقین خروجی آن باعث نارضایتی مردم خواهد شد.

وی با بیان این عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد، تاکید کرد: طبق دستور فرماندار محترم، بنده شخصاً به صورت سرزده بر عملکرد مدیران و دستگاه های خدمات رسان در سطح شهرستان نظارت خواهم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان با اشاره به انتخابات پیش رو اسفند ماه، خاطرنشان کرد: براساس راهبرد و فرمایشات مقام معظم رهبری، در انتخابات آتی چهار اصل مشارکت، ‌ سلامت، ‌رقابت و امنیت باید در دستور کار قرار گیرد و برنامه ریزی و اقدامات اجرایی حول این محورها انجام گردد و با همین راهبرد همگان با رعایت اصل بی طرفی در جهت مشارکت حداکثری فعالیت داشته باشیم.

نوایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز در جریان این جلسه، عملگرایی و دوری از شعار را هدف اصلی دولت مردمی و مجموعه فرمانداری در برنامه های عمرانی سطح شهرستان اعلام کرد.

گفتی است: در پایان این نشست صمیمانه، نصیری بخشدار گوگان ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار و معاونین محترم، گزارشی از مسائل و مشکلات بخش مذکور را بیان نمود.

ناگفته نماند: در این جلسه سعید وطن دوست رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آذرشهر نیز حضور داشت که در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان نیازمند، گزارش مبسوطی به سمع و نظر حاضرین در جلسه ارائه نمود.