به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد

بیش از ۴۰۰ برنامه در قالب ۳۹عنوان در دهه فجر در شهرستان آذرشهر اجرا می شود

صدای گوگان_ گوگان سسی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آذرشهر از اجرای ۴۰۰ برنامه در قالب ۳۹ در دهه فجر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای گوگان_ گوگان سسی، صبح امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۲، سرهنگ ولی حقیقت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آذرشهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه مبارک فجر، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی تنها یک تحول سیاسی و داخلی نبود، بلکه احیای اندیشه های امامین انقلاب و مقاومت در سطح جهان بود که در این راستا خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب، اسلام مبارز و انقلابی را در امت اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه فرموده‌اند «بیانیه گام دوم انقلاب آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی است که سبب دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی خواهد بود».

مقام ارشد سپاه در شهرستان آذرشهر با اشاره به اینکه عزت ، قدرت و عظمت جمهوری اسلامی به پشتوانه خون شهیدان و امامین انقلاب است، گفت: عزت و شرف پس از سالها با پیروزی انقلاب اسلامی به مردم با بصیرت ایران بازگشت و اکنون با رهبری مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت کشور هستیم.

سرهنگ حقیقت اظهار داشت: دشمن با برنامه های مختلف سعی دارد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کند اما مردم با اتکا به دین مبین اسلام و همچنین حضور در عرصه های مختلف نرم و سخت آنها را ناکام گذاشته که به یقین این راه تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی ادامه دار خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آذرشهر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تبیین دستاوردهای های نظام مقدس جمهوری اسلامی در هه فجر، خواستار مشارکت ویژه رسانه در پوشش برنامه های این ایام مبارک شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه انتظار می رود رسانه ها امید آفرینی را در جامعه ترویج دهند، یادآور شد: زحمات اصحاب رسانه قابل تحسین است و به نوعی رسانه ها نمونه بارز امیدآفرینی در جامعه هستند از این رو خواسته من از اصحاب رسانه این است که با تبیین عملکرد ها برای ایجاد امید در جامعه نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه ۱۴کمیته ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل شده است، بیان داشت: بیش از ۴۰۰ برنامه در قالب ۳۹ عنوان در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی با شعار جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن در سطح شهرستان آذرشهر برگزار خواهد شد.

سرهنگ حقیقت در خاتمه از همه مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان آذرشهر دعوت کرد با حضور پرشور خود در مراسم و برنامه ­های جشن پیروزی انقلاب، به­ ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان­های والای انقلاب و تجدید بیعت با شهیدان و امام راحل، بار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به منصه ظهور درآورند.