بخشدار گوگان تاکید کرد:

تلاش مجموعه بخشداری گوگان برگزاری انتخابات سالم و پرشور است

صدای گوگان_ گوگان سسی، نشست مشورتی بخشدار گوگان با دهیاران این بخش و کارمندان مجموعه بخشداری با محوریت انتخابات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای گوگان_گوگان سسی، نشست هم اندیشی احد نصیری بخشدار گوگان با دهیاران این بخش و کارمندان مجموعه بخشداری با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محل بخشداری گوگان برگزار گردید.

بخشدار گوگان در این جلسه هدف از برگزاری این نشست را بالابردن دانش انتخاباتی عنوان کرد و گفت: اهتمام و تلاش برای ایجاد فضای صمیمی و مشارکت بالا در انتخابات وظیفه همگان است که در این خصوص مسئولان باید همه تلاش خود را به کار بگیرند.

نصیری اضافه کرد: دهیاران باید خدمات دولت به مردم را تشریح کنند و با این کار علاوه بر اینکه زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می کنند بلکه سبب ناامیدی دشمن نیز می شوند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات بخش گوگان با اشاره به راهبرد های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اظهار داشت: همه مسئولان منطقه گوگان به ویژه دهیاران در برگزاری انتخابات چهار اصل مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم سرلوحه کار قرارداده و همه توان خود را برای تحقق این اصول انجام دهند.

وی با اشاره به مواد( ٨۱-۶۳-۵۹ و ۵٨) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی دارد و همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت، دهیاری ها، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان‌های وابسته به آن‌ها، نهادها و موسساتی که بنحوی از انحاء از بودجه عمومی استفاده می‌نمایند، ممنوع است.

نماینده عالی دولت در بخش گوگان برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات برشمرد و خاطر نشان کرد: در آستانه انتخابات همه تلاش و اهتمام مجموعه بخشداری گوگان این است که انتخاباتی قانونمند، پرشور و سالم با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم.

نصیری در خاتمه با تشکر از مردم شریف و همیشه در صحنه منطقه گوگان و همچنین زحمات دهیاران و مجموعه بخشداری، یاد آور شد: مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه منطقه گوگان بارها اثبات کردند همواره در تمام برنامه های ملی، مذهبی و مناسبتی پیشگام بودند، هستند و خواهند بود و به یقین امسال علی رغم توطئه های شوم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم پرافتخار در خصوص ناامید کردن مردم، همچون سالهای گذشته در انتخابات پیش رو، نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور افتخار آفرین و پیشی خواهند گرفت.

لازم به ذکر است در این دیدار کارکنان بخشداری و دهیاران روستاهای دستجرد، فیروزسالار، قشلاق، قراغیل، خاصلو و قلعه شیخ به بیان نظرات و پیشنهادت خود در خصوص انتخابات آتی پرداختند.