پیام قدردانی

پیام قدردانی مشترک امام جمعه، بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج نصر گوگان در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

صدای گوگان_ گوگان سسی، حجت الاسلام و المسلمین مردانی پور، احد نصیری و سرگرد باقر صادق نژاد با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم منطقه گوگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی گوگان سسی _صدای گوگان، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و بزرگ ایران اسلامی، به ویژه مردم ولایی و انقلابی منطقه گوگان امروز بصیرت و بیداری شما ملت عزیز بار دیگر حماسه ای دشمن شکن رقم زد.

حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و انقلابی منطقه گوگان و همچنین نهادها و ادارات منطقه در برنامه های دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) شهدا والا مقام به ویژه مکتب سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی بود که برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و پر افتخار ملت ولایت مدار، بزرگ و غیور منطقه گوگان در چهل و پنجمین بهار از عمر پر برکت انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به ویژه بدخواهان نظام به منصه ظهور رسید.

آری پس از گذشت چهل و پنج سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و در شرایط حساس که کشور و نیاز مبرم به اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان این مرز و بوم دارد مردم همیشه در صحنه منطقه گوگان با تمام مشکلات موجود معیشتی آمدند و حماسه ای ماندگار خلق کردند تا بار دیگر اثبات کنند پای آرمان های این انقلاب قوی تر از گذشته ایستاده اند.

اینجانبان ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی شهرهای گوگان، تیمورلو و روستاهای تابعه، اصحاب رسانه، هیأت امنای و نمازگزاران مساجد، هیئت های حسینی، فرهنگیان،دانش آموزان و مسئولین ادارات، نهاد ها، ارگان ها و کارکنان محترم، عوامل ستاد دهه فجر که با حضور باشکوه خود در راهپیمایی چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران جلوه های بی نظیری خلق کرده و به یادگارگذاشتند، از مسئولین تقاضا داریم که قدر این ولی نعمتان حماسه آفرین را دانسته و عزم خود را برای خدمت به این ملت شریف بیش از پیش بکار بگیرند‌.

۲۲بهمن ۱۴۰۲

شمس اله مردانی پور امام جمعه گوگان
احد نصیری بخشدار گوگان
باقر صادق نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج نصر گوگان