حضور میدانی و بررسی مشکلات روستای قلعه شیخ توسط بخشدار

حضور میدانی و بررسی مشکلات روستاها موجب افزایش تعامل مردم با مسئولان می شود

صدای گوگان_ گوگان سسی، بخشدار گوگان گفت: حضور میدانی و بررسی مشکلات روستاها نه تنها موجب افزایش ارتباط و تعامل مردم با مسئولان می شود بلکه سبب تقویت همکاری و همیاری مردم برای رفع مسائل و مشکلات نیز می گردد.

احد نصیری بخشدار گوگان در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات طرح هادی روستای قلعه شیخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی صدای گوگان_ گوگان سسی اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر مسافرین ایستگاه راه آهن شهید رهبری گوگان از راه ورودی روستای قلعه شیخ تردد می کنند لذا تکمیل پروژه طرح هادی این روستا تحول بزرگی در زیبایی و تسهیل در عبور و مرور روستاییان محترم و مسافرین گرامی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: طرح هادی روستای قلعه شیخ با هدف توسعه و آبادانی این روستا، گام های نهایی خود را طی می کند که تکمیل آن در دستور کار قرار گرفته است.

مقام ارشد دولت در بخش گوگان با اشاره به امیدافزایی دولت سیزدهم در روستاییان، حضور میدانی و بررسی مشکلات مردم در روستاها را موجب افزایش تعامل مردم با مسئولان عنوان کرد و گفت: حضور میدانی و بررسی مشکلات روستاها نه تنها موجب افزایش ارتباط و تعامل مردم با مسئولان می شود بلکه سبب تقویت همکاری و همیاری مردم برای رفع مسائل و مشکلات نیز می گردد.

ناگفته نماند: در این بازدید آقایان محمدی پور عضو شورای اسلامی و جهانگیری دهیار روستای قلعه شیخ حضور داشتند که ضمن بررسی برخی مشکلات از جمله مشکل کانال آب کشاورزی، قرار شد برای رفع این مشکل در آینده نزدیک اقدام شود.