رویداد هنری بهار هنر انقلاب شهرستان آذرشهر

حضور بیش از ۹۰ هنرمند در رویداد هنری بهار هنر انقلاب شهرستان آذرشهر

صدای گوگان_ گوگان سسی، بیش از ۹۰ هنرمند در رشته های مختلف هنری در رویداد بهار هنر انقلاب شهرستان آذرشهر در کنار یکدیگر و به صورت زنده به خلق آثار هنری پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای گوگان_ گوگان سسی، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سید اهل قلم”شهید مرتضی آوینی” ،هفته ی هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان، برای اولین بار ویژه برنامه رویداد هنری «بهار هنر انقلاب» شهرستان آذرشهر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حجاب و عفاف به همت کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سپاه ناحیه آذرشهر، کانون بسیج هنرمندان، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، اداره صنعت معدن و تجارت، انجمن خوشنویسان و کتابخانه عمومی در محل مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد.

جبارپور در حاشیه این رویداد بزرگ هنری، با اشاره به اینکه شهید آوینی الگوی عرصه هنر و دفاع مقدس است، اظهار داشت: مدیریت و استراتژی شجاعانه و ثبات قدم شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس، زمینه انتقال مسیر هنر انقلاب به نسل آتی جامعه را فراهم کرد از این رو باید تبیین این رویکردها به نسل‌ آتی جامعه با زبان هنر و ابزار فرهنگ، مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ هنرمند در کنار یکدیگر به صورت زنده در رشته های خوشنویس، هنرهای تجسمی، طراحی و صنایع دستی در این رویداد فرهنگی و هنری به خلق آثاری مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت و حجاب و عفاف پرداختند.

این مقام مسئول با بیان این نکته که با برگزاری این رویداد، تلاش شده آفریده های هنری هنرمندان را ارج نهیم، گفت: در برنامه های جانبی این رویداد هنری، ۷۰ اثر از بالغ بر ۵۰ هنرمند در رشته های مختلف هنری در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

جبارپور در خاتمه با قدردانی از مشارکت هنرمندان و تمام عوامل زحمتکش این رویداد هنری و فرهنگی و اصحاب رسانه، خاطر نشان کرد: هنرمندان سنگربانان و مرزبانان جهاد فرهنگی و هنری هستند که امروز برای اثبات این ادعا، ظرفیت‌های ناب انقلاب اسلامی در قالب هنر به تصویر کشیدند.

ناگفته نماند: نقاط عطف این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری مشارک اکثر هنرمندان شهرهای آذرشهر، گوگان، ممقان، تیمورلو و روستاهای سطح شهرستان بود که در محیط کاملا دوستانه و صمیمی به هنرنمایی پرداختند‌.