پیام تسلیت مدیر مسئول و اعضای تحریریه پایگاه خبری گوگان سسی_ صدای گوگان برای شهادت آیت الله رئیسی و همراهان

گوگان سسی، صدای گوگان اولین پایگاه خبری و تحلیلی رسمی شهرستان در پی سانحه سقوط بالگرد آیت الله رئیس جمهور و هیئت همراه، پیام تسلیتی صادر نمودند.

در پیام رضا حلیمی مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی صدای گوگان_ گوگان سسی، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إلهِى رِضاً بِقَضائِکَ تَسلِیمًا لأمْرِکَ لا مَعبودَ سِواکَ یا غِیاثَ المُستَغیثینَ.
«اى خداى من، من راضى به قضاء و حکم تو هستم و تسلیم امر و اراده تو مى‏باشم. هیچ معبودى جز تو نمى‏باشد اى پناه هر پناه جوئى»

ضایعه بزرگ سقوط بالگرد در سونگون ورزقان در سی ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳، یکی از تلخ ترین روزهای ملت ایران شد، موجب تأثر و نگرانی فراوان گردید که متأسفانه این حادثه دلخراش به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ محترم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی منجر شد و صفحه تلخی در تاریخ کتاب انقلاب اسلامی ایران ورق زد اما از طرفی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهان شهیدش در روز ولادت ثامن الائمه مدال شهادت، بالاترین هدیه خداوند را دریافت کردند لذا خوشا به سعادت نیک مردانی که این چنین به خدای خود لبیک می گویند و سرافرازان تاریخ نام می گیرند.

بدینوسیله این حادثه جانسوز و دردناک را محضر امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای، دولت مردان، تمامی ارکان نظام و مردم عزیز ایران اسلامی به خصوص مردم انقلابی و همیشه در صحنه منطقه گوگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، رضوان الهی و همنشینی با اولیاء اللّه را برای آن خدمتگزاران شریف و صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، و همچنین آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندیم.

قطعاً، وجود آرامش‌بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در این شرایط حساس، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور است و بی تردید تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزهای سخت خواهد شد. انشاءالله

#شهادت_هنر_مردان_خداست

رضا حلیمی مدیر مسئول و اعضای تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی گوگان سسی_ صدای گوگان