باحضور گسترده مردم گوگان

آیین گرامیداشت شهدای خدمت در گوگان برگزار شد

صدای گوگان_ گوگان سسی، مراسم عزاداری و گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت،شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه با حضور پرشور مردم و مسئولان بخش گوگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای گوگان_ گوگان سسی، در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، مراسم عزاداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار تبریز، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی با حضور آحاد مردم قدرشناس منطقه گوگان، هیأت‌های مذهبی و همه مسئولان و خدمتگزاران با دل‌هایی پر از اندوه و چشمانی پر از اشک در مسجد امام خمینی (ره) گوگان برگزار شد.

احد نصیری بخشدار گوگان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در مراسم های مختلف شهدای خدمت در گوشه گوشه ایران اسلامی نشان دادند که قدرشناس خادمان خود هستند و ما مسئولان باید به نحو احسن قدر مردم را بدانیم و از هیچ تلاشی برای رفع مسائل و مشکلات آنان دریغ نکنیم.

وی ادامه داد: حضور باشکوه و چشمگیر مردم در آیین های بزرگداشت رئیس جمهور شهید، شهید محراب، استاندار شهید و همراهان شهید شان، نشانه علاقه مردم به خدمتگزاران صدیق و آرمان های انقلاب اسلامی است که این موضوع دشمنان قسم خورده این نطام مقدس را ناامید تر خواهد کرد.

نصیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰‌ سال است که مورد تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفته، تاکید کرد: این تحریم ها نه تنها کشور را ضعیف نکرده بلکه به کمک جوانان و دانشمندان انقلابی ایران اسلامی روز به روز پیشرفته‌تر و قوی‌تر شده و همین اقتدار ایران اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان شده است.

مقام ارشد دولت در بخش گوگان با قدردانی از مردم شریف، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و عوامل زحمتکش این مراسم، گفت: در بخش ما تاکنون برنامه های ارزشمندی در خصوص بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت برگزار شده و این برنامه ها با برگزاری مجالس بزرگداشت در روستاها و شهر تیمورلو تداوم خواهد داشت.

گفتنی است: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مردانی پور امام جمعه گوگان، مداحی و سینه زنی در قسمت برادران و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام صمددوخت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در قسمت خواهران نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بزرگداشت بود.