رئیس هیئت سوارکاری بخش گوگان معرفی شد

صدای گوگان_ گوگان سسی، علی حاجی ملکی به عنوان رئیس هیئت سوارکاری بخش منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گوگان سسی_ طی حکمی از سوی حاجی مقصود بخشی رئیس هیئت سوارکاری شهرستان با حضور آقای الهیار پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، آقای علی حاج ملی به عنوان رئیس هیئت سوارکاری بخش گوگان معرفی گردید.

مقصود بخشی در این باره اظهار داشت: گوگان پتانسیل زیادی در صنعت اسب دارد از این رو یکی از مراکز سوارکاری در استان شناخته شده است.

وی با اشاره به مشکل پیست ائل میدانی گوگان اظهار داشت: با توجه به اینکه برگزاری مسابقه کورس اسبدوانی در پیست ائل میدانی با مشکل زمین مواجه شده است از این رو انتظار می رود مسئولان همانند گذشته یاریگر هیئت سوارکاری باشند تا برداشتن موانع موجود، مجدد شرایط مسابقات کورس اسبدوانی در پیست ائل میدانی مهیا گردد.

بخشی یکی از قدیمی های صنعت اسب در گوگان با عنوان اینکه سطح شهرستان آذرشهر در صنعت اسب کارنامه قابل قبولی دارد، اظهار داشت: علاقمندان به این رشته در سطح شهرستان آذرشهر اعم از شهرهای گوگان، ممقان، تیمورلو و روستاهای تابعه توانسته اند به صورت خود جوش افتخارات زیادی برای سطح شهرستان به ارمغان بیاورند.

وی در باره آقای علی حاجی ملکی نیز یادآور شد: شناختی که از آقای حاجی ملکی داریم می تواند با حمایت های همه جانبه اسب داران منطقه گوگان، این منطقه را بیش از پیش در صنعت اسب مطرح کند.

علی حاجی ملکی رئیس هیئت سوارکاری بخش گوگان ضمن قدردانی از اعتماد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرهای آذرشهر و گوگان و همچنین رئیس هیئت سوارکاری شهرستان، بیان داشت: بنده به عنوان خادم همواره در برگزاری مسابقات متعدد سوارکاری در بخش های مختلف در گوگان حضور داشتم و از این به بعد هم نه به عنوان رئیس بلکه به عنوان خادم همانند گذشته حضور خواهم داشت.

وی عنوان کرد: رشته سوارکاری در گوگان یکی از رشته هایی است که می توان گفت طرفداران آن با طرفداران فوتبال در گوگان یکی است و از طرفی سفارش به ورزش سوارکاری در دین مبین اسلام توسط پیامبر عظیم الشان اسلام، اهمیت این رشته را در بین مسلمانان دوچندان کرده است.