مردم انقلابی گوگان به دنبال خلق حماسه در مرحله دوم انتخابات

مردم همدل منطقه گوگان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه ماندگار خلق خواهند کرد

صدای گوگان_گوگان سسی، بخشدار گوگان گفت: هشتم تیرماه سال جاری روزی بود که مردم منطقه گوگان به صورت همدل و منسجم پای صندوق های رأی حاضر شدند و به یقین اکنون به دنبال خلق حماسه ماندگار در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند.

احد نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گوگان سسی_ صدای گوگان با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بیش از ۴۰۰ نفر اعم از اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی در این رویداد مهم سیاسی نقش دارند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش مسئولان و مجموعه بخشداری بر این است زمینه مشارکت مردم را فراهم کند و در این باره چراغ راه انتخابات همان توصیه و تأکید چهاراصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

رئیس هیأت اجرایی بخش گوگان با عنوان اینکه براساس برنامه ریزی بعمل آمده در۲۳ شعبه آرای مردم منطقه گوگان جمع خواهد شد، اظهار داشت: از این تعداد ۱۵ شعبه شهری، ۷ شعبه روستایی و یک شعبه سیار به منظور رفاه حال مردم شهرک آسمان و روستای قلعه شیخ در نظر گرفته شده است.

بخشدار گوگان در پایان ضمن تشکر از آحاد مختلف مردم و تمامی مسئولان زحمتکش انتخابات، یادآور شد: از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار منطقه گوگان دعوت می کنم تا بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های رأی نقشه های شوم دشمنان را بهم بزنند و نقشه زیبایی از همدلی و اتحاد ترسیم کنند چرا که این حضور عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را دوچندان می کند.