اجرای عملیات جدول گذاری و اصلاح آبرو ها در محلات روستای قشلاق

صدای گوگان_ گوگان سسی، بخشدار گوگان از اتمام عملیات جدول گذاری و جوب سازی در انتهای خیابان امام روستای قشلاق و همچنین اصلاح آبرو در کوچه های کامیون داران و شهید باکری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گوگان سسی_ صدای گوگان، بخشدار گوگان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی روستای قشلاق خاطر نشان کرد: در راستای هدایت آب های سطحی، به منظور ارتقاء سطح خدمات به اهالی شریف این دیار و تسریع در آبادانی مناطق، عملیات جدول گذاری و جوب سازی و همچنین اصلاح آبروها به ترتیب در انتهای خیابان امام و نیز کوچه های کامیون داران و شهید باکری به اتمام رسید.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی جدول گذاری و جوب سازی به طول ۷۰ متر در انتهای خیابان امام روستای قشلاق و اصلاح آبرو ها در کوچه های کامیون داران و شهید باکری به طول ۱۶۰ متر، جهت ساماندهی و هدایت آب های سطحی در این روستا انجام گرفت.

نصیری در پایان با قدردانی از زحمات حسرتی دهیار روستای قشلاق و مردم شریف این روستا به جهت همکاری و همیاری، اظهار داشت: جهت اجرای این پروژه ها که با مشارکت اهالی روستا همراه بود در حدود ۲ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

ناگفته نماند: احد نصیری به اتفاق سید یونس سیدی ناظر فنی دهیاری ها، هادی حسینقلی پور مسئول امور مالی دهیاری ها، علی حسرتی دهیار و اعضای شورای روستای قشلاق از پروژه های عمرانی این روستا بازدید میدانی بعمل آوردند.