محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید هنیه

اعضای مجموعه پایگاه خبری گوگان سسی_ صدای گوگان ترور اسماعیل هنیه را محکوم کردند

صدای گوگان_ گوگان سسی، اعضای این رسانه با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در جمهوری اسلامی ایران محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری گوگان سسی_ صدای گوگان، اعضای مجموعه این رسانه با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در جمهوری اسلامی ایران محکوم کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

رژیم جنایتکار صهیونیستی و قاتلان شیطان صفت در اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه یکی از رهبران برجسته، مجاهد بزرگ، رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه را به شهادت رساند و باعث عزادار شدن آزادگان، مسلمانان و جبهه ی مقاومت گردید که این رژیم کودک کش با این کار وحشی و پست خود ضمن آشکار کردن خوی استکباری و ناتوانی خود، باردیگر ثابت کرد که به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست.

اینجانبان شهادت این شخصیت برجسته مبارزه با کفر و ظلم را به محضر رهبر عالی قدر جهان اسلام و فرمانده بزرگ و با کفایت جبهه حق و مقاومت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم مظلوم، ستم دیده و قهرمان فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه آزادگان سربلند در سراسر جهان تبریک و تسلیت عرض می نماییم، بی گمان در راستای مهمان نوازی ایرانیان همیشه سربلند، این خون های با برکت بی نتیجه نخواهد ماند و ثمره آن نابودی حتمی و قطعی رژیم جعلی و تروریستی اسرائیل و همدستانش خواهد بود، انءشالله.

رضا حلیمی و اعضای مجموعه پایگاه خبری گوگان سسی_ صدای گوگان