قطعی برق بدون اطلاع رسانی قبلی مردم گوگان را آشفته می کند

خاموشی های بدون برنامه مسئله ای که نیازمند توجه فوری مسئولین است

گوگان سسی_ صدای گوگان، قطعی برق به صورت ناگهانی و بدون اطلاع قبلی تبدیل به یکی از مشکلات اساسی منطقه شده و این موضوع علاوه بر اینکه مردم گوگان را کلافه و سرگردان کرده است بلکه سبب قطع آب و آنتن دهی اپراتورهای مختلف از جمله ایرانسل و همراه اول می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گوگان سسی_ صدای گوگان، ناهماهنگی و بی برنامگی شرکت توزیع برق در خصوص خاموشی های مداوم و بدون اطلاع رسانی قبلی موجب گلایه و ناخرسندی شهروندان گوگانی شده است و در این راستا می گویند اگر قرار بر این است قطعی برق داشته باشیم چرا مسئولان امر همانند سال های گذشته به صورت جدول برنامه های خاموشی در اختیار شهروندان قرار نمی دهند؟ و اینکه چرا ساعت قطعی برق ها افزایش یافته است؟

مسئولین امر آیا شما در جریان این موضوع هستید که قطعی برق مشکلاتی را برای شهروندان گوگانی ایجاد کرده است که علاوه بر ایجاد اختلال در امور جاری و برخی مشاغل های گوناگون که با برق سروکار دارند مشکلات عمومی از جمله قطعی آب، تلفن را نیز به همراه دارد و همچنین قطعی برق باعث از کار افتادن پمپ های آب و قطع یا افت فشار آب شرب در سطح شهر می گردد.

گفتنی است، همزمان با قطعی برق، آنتن دهی اپراتورهای مختلف از جمله ایرانسل و همراه اول و همچین اینترنت همراه نیز قطع می شود که یو پی اس های آنها فقط چند دقیقه جوابگو هستند که این امر نیز نیازمند توجه متولیان امر است.

آقای کلامی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی شما که تاکید داشتید شرکت توزیع برق بدون اطلاع رسانی حق قطع برق ندارد پس الان کجا هستید؟

مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند به همین جهت این روزها قطعی برق بدون اطلاع رسانی قبلی جفا و ظلم در حق آنان است و باید هر چه سریعتر مسئولین مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند.